Towar zakupiony na yamatomarket.pl można zwrócić.
CZAS NA ZWROT WYNOSI 14 DNI OD DATY OTRZYMANIA ZAMÓWIENIA.
Instrukcja postępowania w przypadku zwrotu została przedstawiona poniżej.
Koszt nadania przesyłki do yamatomarket.pl pokrywa Klient.
1. Oświadczenie
Od umowy można odstąpić, składając do yamatomarket.pl oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@yamatomarket.pl
Konsument może skorzystać z udostępnionego przez Sprzedawcę wzoru formularza odstąpienia od umowy, który znajduje się pod tym linkiem: formularz odstąpienia od umowy – wzór
2. Zapakowanie i wysłanie paczki
Paczka zawierająca zwracany towar powinna być dobrze zabezpieczona. Najlepiej użyć do tego foliopaku lub kartonu. Oryginalne opakowania towaru nie powinny być oklejane taśmą klejącą. Przesyłkę można nadać na poczcie lub wysłać dowolną firmą kurierską. Najlepszym rozwiązaniem jest wysyłka paczki rejestrowanej z podanym numerem do śledzenia przesyłki – w ten sposób Klient może sprawdzić, czy i kiedy paczka została doręczona do yamatomarket.pl. Nie wysyłamy potwierdzeń otrzymania paczki. Informację o statusie zwrotu Nadawca otrzymuje w momencie jego wykonania.
Adres do zwrotów: yamatomarket.pl, Aleja Wilanowska 7/27, 02-765 Warszawa
yamatomarket.pl nie odbiera przesyłek nadanych za pobraniem ani nadanych do paczkomatów. Nie przyjmujemy również zwrotów dostarczanych osobiście.
Zwrot pieniędzy nastąpi po zatwierdzeniu zwrotu.
3. Zwrot pieniędzy
Zwrot środków może trwać maksymalnie do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki oraz rozpatrzenia zwrotu.
Zwrot pieniędzy dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył kupujący w momencie zakupu. W przypadku płatności „przelewem” zwrot płatności zostanie dokonany na wskazane konto bankowe (należy podać właściwy numer).
Szczegóły zasad odstąpienia od umowy (zwrotu towaru)
Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży przysługuje w terminie 14 dni od dnia dostarczenia towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować yamatomarket.pl (yamatomarket.pl, Krzysztof Ciesielski CorpFin , ul. Nowogrodzka 31, 00-511 Warszawa, zwroty@yamatomarket.pl, Telefon: 609 007 873, adres do wysyłki zwrotów: Aleja Wilanowska 7/27, 02-765 Warszawa) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład poprzez pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Dla zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie do yamatomarket.pl informacji dotyczącej wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Klientowi zwracane są wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym yamatomarket.pl został poinformowany przez Klienta o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. yamatomarket.pl może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Zwracane rzeczy powinny zostać odesłane na adres do zwrotu: yamatomarket.pl, Aleja Wilanowska 7/27, 02-765 Warszawa, zwroty@yamatomarket.pl, tel.: 609 007 873, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował yamatomarket.pl o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. Klient jest zobowiązany do poniesienia bezpośrednich kosztów odesłania rzeczy. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Szczegóły związane z odstąpieniem od umowy wraz z opisem jego skutków zostały szczegółowo opisane w § 10. Regulaminu sklepu.
Do tłumaczenia treści w naszym sklepie wykorzystujemy tłumaczenie maszynowe, które może być niedokładne lub błędne. Dlatego w przypadku jakichkolwiek wątpliwości w pierwszej kolejności zachęcamy do kontaktu z nami.